Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

fitzie

21. 2. 2011 12:20
mám s TÍM WEBEM

stejné zkušenosti. ;-)

0 0
možnosti
TK

Erathian

21. 2. 2011 12:02
Dobrý web

Jak na začátku tento web provázelo poměrně mediální haló, tak nyní o něm skoro ani nikdo neví. Tehdy se proti němu lékaři ohrazovali, poukazovali na možnost konkurenčních bojů v souvislosti s hodnoceními, hrozili žalobami atd.

Dnes, po nějaké době, si myslím, že se to ukázalo jako liché. Sám jsem několik svých lékařů hodnotil a dle očekávání měli ostatní podobné názory. Takový web má určitě na internetu své místo. Zdraví máme jen jedno a určitě je lepší mít nějaké informace od současných či bývalých pacientů když už nějakého lékaře hledáme. Snad to některé motivuje ke zlepšení, pokud k němu stávající pacienti přestanou chodit a noví se zrovna nepohrnou. Hodnotí se kvalita všeho, tak proč ne lékařů :-)

0 0
možnosti
S

Silia

21. 2. 2011 11:50
Znám ten web....

a hodnocení odpovídá. Jednoho lékaře jsem tam i přidala, neboť tam nebyl - to ten web také umožňuje. Zatím o něm ví málo lidí, tak myslím, že se na hodnocení jednotlivých lékařů dá celkem spolehnout. Moje vlastní zkušenosti s konkrétními lékaři se vesměs shodují s názory ostatních pacientů - jak ty dobré, tak i špatné. Kdyby ale tenhle web začalo brát vážně víc lidí, tak se obávám, že by komentáře byly zkreslené těmi, co by si chtěli vylepšit vlastní hodnocení;nebo jejich rodinou. .)

Já osobně jsem si dle toho vybrala svého nového lékaře; stěhovala jsem se do jiného kraje a neměla moc možností vyslechnout více doporučení, kam ano, a kam ne. A v tomhle mi ten web pomohl asi nejvíc! :o)

0 0
možnosti

Grimkin

21. 2. 2011 11:48
Dotaz

Tatínek je sukničkář?R^[>-];-D;-D;-DVVV

0 0
možnosti
O

orca.killer

21. 2. 2011 11:42
zelene pole

dceruska sazi tatovi kladne body z ruznych pc svych kamosu a pak se tatou chlubi;-D

0 0
možnosti

Saaayush

21. 2. 2011 12:41
Re: zelene pole

Beru to jako pokus o vtip... Ano, tatínek máspoustu milenek zokolísvého místa pracoviště aje chudý, protože platí alimenty načtyři moje nevlastní sourozence. PS: Tohle je taky míněné jako vtip

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

21. 2. 2011 0:09
článek tak nějak obecný...

ale vadí mi, že nakousnete něco o nějakém webu, ale pak nedáte link. Proboha proč potom takový článek píšete, když tam chybí to nejdůležitější? A proč se bojíte tam ten odkaz dát?

Díky diskutérům, že vím, o čem je vlastně řeč.

0 0
možnosti

Saaayush

21. 2. 2011 8:25
Re: článek tak nějak obecný...

Ano, jde o web znamylekar.cz. Nějak jse s neuvědomila, že jsem tam nenapsala název, ale když jsem s th všimla, už byl pozdě.

0 0
možnosti
IB

isabell

20. 2. 2011 22:12
...

Pokud píšete o webu znamylekar.cz, pak s ním sem udělala zkušenost právě v těchto dnech a musím souhlasit, byť lidé, tedy pacienti, hodnotí lékaře hlavně podle jeho chování k nim, méně už z profesního hlediska, že i tak většina komentů korespondovala s tím, jak jsem pak, nebo i zpětně, hodnotila lékaře já.

Největší šok sem zažila s chirurgem z polikliniky, kterou mám doslova za rohem. Pro nedostatek času jsem si ho nelustrovala předem a pak jsem toho také bohužel velice litovala.

Nejen, že byl ke mě arogantní ještě předtím, než sem stihla dosednout vedle jeho stolu, nejen, že mne nenechal dokončit jedinou větu a vlastně ani odpovědět na jím samým položené otázky, ale ještě jsem si poslechla dost hrubě podané "vysvětlení" mé diagnozy.

Byť sem si byla jistá, že můj  problém, se kterým sem za ním přišla, souvisí s předešlým úrazem, minimálně třikrát mi zdůraznil, že to prostě není možné, že se s tím za 20 let praxe nesetkal atd., poslal mne na rentgen s podotykem, že holt musí atd. ->

0 0
možnosti
IB

isabell

20. 2. 2011 22:25
Re: ...

... Protože mne, ač evidentně nerad, poslal ještě na sono, byla jsem vlastně nucena vyslechnout si jeho "ujištění", že to nemám od úrazu ještě několikrát.

Nakonec mne odeslal ke svému kamarádovi ortopedovi, jenž měl ale volné místo až za další 2 týdny, proto jsem už neváhala a radši si odseděla tři hodiny před nemocniční ambulancí, kde mne velmi mladý doktor po popsání všech příznaků a přiznání úrazu vzal za zraněnou ruku (což velechytrý chirurg z polikliniky ani neudělal) a okamžitě určil diagnózu a za tři dny už jsem byla na operačním sále...  a samozřejmě že ten úraz souvisel s těmi dalšími komplikacemi!

Mezi tím jsem si stihla přečít hodnocení prvně zmiňovaného doktora na onom webu a nenašla jsem k němu více než dva pozitivní ohlasy, vše ostatní bylo silně negativní a já už tedy také vím proč...

Všem proto doporučuji, aby si nové doktory lustrovali jak to jen jde.

PS: vlastně i sestra byla strašná- ještě mezi otevřenými dveřmi komentovala mé "zvláštní" příjmení z karty pojištěnce.

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

20. 2. 2011 22:09
Autorko, praxe je bohužel jiná

Rv

0 0
možnosti
A

akki

20. 2. 2011 22:36
Re: Autorko, praxe je bohužel jiná

A jaká, smím-li se ptát???8-o

0 0
možnosti
M

Michaell

20. 2. 2011 22:01
Podíval bych se na to,ale

neznám weby o kterých píšete,tedy zkušenosti žádné

0 0
možnosti