Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

zcek

25. 10. 2009 13:08
dotaz

První dotaz - proč si na cestu neobuješ něco normálního na nohy a jehly nevezmeš do tašky? Druhý dotaz - co je tak strašnýho říct tý bábě Dovolíte prosím, já bych si sedla??? Já zas totiž spíš nepochopím ty, co něco vidí, soptí kvůli tomu, a pak vystoupí a nadávají, jak to bylo hrozný. Proč proboha neotevřou pusu na místě??? To mi nejde do hlavy. Nedávno nastoupili týpci s baťohama na zádech, nacpaný bus, ovšem batohy furt na zádech, mlátili všechny okolo. Jediná já jsem řekla Prosím vás, nemohl byste si ten batoh sundat, opravdu tady překáží? Kluci batohy sundali a bába naprosti mi poděkovala, že jsem něco řekla. A já jí říkám Aha, takže nejste němá, taky umíte mluvit! To je divný, já myslela, že neumíte mluvit, když si necháte mlátit batoh do hlavy! Čuměla na mě jak vrána. Lidi, vzpamatujte se už konečně.

0 0
možnosti

Saaayush

25. 10. 2009 13:13
Re: dotaz

S tím ozvat se je to trošku složitější. U někoho člověk už na první pohled vidí, že asi nebude zrovna milý. Tady jaksi funguje předchozí zkušenost. Jinak já si ty boty za začátku skutečně brala do tašky, ale furt lepší obětovat trošku toho pohodlí než mít kabelku a tašku najednou (navíc kdybych měla víc zavazadel, špatně bych si je dala na klín). Navíc on ten autobus obvykle není tolik nacpaný. To jen tak pro upřesnění.

0 0
možnosti

Saaayush

25. 10. 2009 12:57
...

Takže vážení, ujasněme si to. Ten, kdo se tu takhle ohrazuje, nejspíš úplně nepochopil tu myšlenku. Nebo spíš často nechtěl pochopit. Znova opakuju, že potrefená husa nejvíc kejhá. Můj úsudek podle téhle diskuse: Myslím, že jste mě zaslepeni svojí nadřazeností hodili do jednoho pytle se spoustou pubertálních hovádek. A pak se divte, že ochota pouštět někoho jiného než těhotné a lidi s viditelnou pohybovou indispozicí je ta tam.

0 0
možnosti
K

kytt

25. 10. 2009 23:05
Re: ...

pochopit myšlenku? a kterou, když jste to psala ve stavu maximálního nasrání (jako ostatně i další příspěvky do téhle diskuze)? Ta myšlenka tam byla asi jediná: "Ať mi jdou všichni z cesty, když jsem nasraná." To víte, že půjdeme, vždyť už jdeme... vůbec tu nejsme, nepotřebujete nás... nepotřebujete blog, když vás po přečtení článků asi nikdo nechápe a všichni vás jen urážejí a kritizují... hlavně až si budete řezat ruce, tak je lepší dělat to svisle, protože vodorovně to moc nezabírá...

0 0
možnosti
Y

Yoachim

25. 10. 2009 12:43
Ach jo.

To jste snad ani neměla psát, neboť z Vašeho věšteckého článku, co by asi řekla  ona padesátnice, kdybyste jí požádala o uvolnění sedadla, jsem se dozvěděl, že máte pouze vysoké podpadky .Na druhém konci těla to už s tou výškou tak slavné nebude. Jistě Vám sluší blond vlasy.

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

25. 10. 2009 12:35
Jen mensi poznamka...

...nikdy nepochopim zenske, ktere nosi boty s podpatkama, stejne tak nepochopim zenske, co nosi v zime minisukni (ano, jsou takove, i kdyz vetsinu casu stravi v dopravnim prostredku). Vim, ze to nosi kazda druha, ale je to jen a jen jejich blbost a za blbost se plati. Jediny duvod, proc to nosite je ten, ze chcete na okoli pusobit pritazlive, tak si potom nestezujte. Ja byt zenska, nikdo me do niceho takoveho proste nedostane, protoze co? Protoze pouzivam rozum a ridim se rozumem...Proto u me nikdy nikdo neuvidi piercing, proto bych jako zenska nenosil boty s podpatkama, proto si nikdy na auto nedam zadny spojler a kraval evokujici vyfuk, proto bych nikdy nezral steoridy, aby mi narostly svaly...Proste svet se zklada z tech, co chteji delat dojem na druhe a z tech, co to nemaji zapotrebi ;)

0 0
možnosti
TT

tolan

25. 10. 2009 12:30
Mládí vpřed - rychle obsadí všechna sedadla vyhrazená ZTP

Autorko, hlavně se jako první natlačit do vozidla MHD a nevidět, neslyšet. Skutečně jsem dlouho nezažil, že by studentík pustil bez požádání starou osobu.RvRv

0 0
možnosti
K1

kopretinka 1

25. 10. 2009 12:16
Mám jiné zkušenosti

Milá slečno, moc často nepíši do diskuzí, ale Váš blog mě k tomu donutil. Nevím totiž, na co poukazujete. Moc často nevidím v přeplněné tramvaji nebo jiném prostředku MHD, aby na prázdném místě "seděla" kabelka a pokud by se tak stalo, tak bych slušně paní požádala o uvolnění.  Já se naopak  každý den  dusím nad nevychovaností mladých, kteří sedí a vůbec jim není divné, že se nad nima potácí lidé důchodového věku. Záměrně píši důchodového,  mě je 50 a cítím se natolik mladá, že starší lidi pouštím sednout, i když někdy si nejsem jistá, že starší jsou. Vaše poznámka, o tom, že jezdíte do práce, která Vás nebaví, na nohou máte jehly, ze kterých Vás bolí nohy mě opravdu pobavila. Já jezdím do práce, která mě taky  nebaví, ale nikomu to neříkám.  Vstávám každé ráno ve 4 a cestuji autem, vlakem, tramvají a trolejbusem, obuji si nízké botky, aby si slečny v podpatkách mohli místo mě sednout a  nestěžuji si. Krásný den

0 0
možnosti