Diskuse

Punk je jinde

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

loulexs

19. 10. 2009 17:12
punk

nechapu jakou ma tenhle clanek pridanou hodnotu. Pripada mi to jako ze potrebujes lidem sdelit svuj postoj..ale vlastne to ani postoj neni, pze nepises k cemu... takove obecne nic nerikajici fraze. je fajn, ze si stojis za svym.. ale co je komu po tom? Neber to spatne. V tom calnku neni nic co by si z toho clovek vzal.

PS. "Pankáčem je člověk pouze do té doby, než si to o sobě začne myslet."  ..asi by to mohlo byt spis takhle.

0 0
možnosti
JD

gagaryn

19. 10. 2009 14:15
***

Tohle už řešila Buffy zabíječka upírů. ;-D

0 0
možnosti
LU

pidla

19. 10. 2009 14:00
A počkejte, až vám bude 5O,

fandím vám, jsem srdcem rockerka, jenže přestárlá, ale hudba je o srdci a také o náladě a i směrů v jednom hudebním proudu je nespočet. Jen si toto vždycky uvědomím, když přijdou domů děti s přáteli a divně se dívají, jak matka kolem sporáku podusává se sluchátky na uších, neb nahlas to mám zakázané...:-)

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

19. 10. 2009 20:29
Re: A počkejte, až vám bude 5O,

Shoďte okovy establishmentu a kupte si pořádné bedny, ať si mládež zvyká na poctivou muziku! ;-)

0 0
možnosti
JV

pstrosss

19. 10. 2009 13:53
punk

No já mám nejradši tuhle definici punku: "Pankáčem je člověk pouze do té doby, než si to o sobě začne myslet." R^

0 0
možnosti

Saaayush

19. 10. 2009 14:10
Re: punk

Jo na tom taky něco bude. Já mám teda za to, že právě tohleto "myšlení si, že jsem punker" je chodit tak oblečenej a podobně. Sama sobě bych si třeba připadala divně, kdybych byla uplně celá "v punkerským". Já jsem já a to je pro mě to nejdůležitější.

0 0
možnosti
PD

Petr1234

19. 10. 2009 13:24
nerozumim

Autorka si myslí, že když poslouchá visáče, tak je punkerka?

0 0
možnosti