Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak vyhonit ego? Přes webku!

Hm, někdo nový si mě přidal na ICQ do svého contact listu. Kdo to asi tak může být? Nemá vyplněný profil, ale co když mám tu čest s někým z lidí, kteří na mě ztratili kontakt a našli ho třeba na tomhle blogu…

Z omylu mě obvykle rychle vyvede skutečnost, že dotyčný začne mluvit anglicky,  občas ale i německy. Následující otázka, kterou mi položí, pak okamžitě prozradí vše. „Do you have webcam?“ Někdy prostá odpověď „No…“ bohužel nestačí a milého internetového „přítele“, který si jistě přes tu geniální vymoženost jménem webkamera chtěl jen popovídat, si rovnou přidám do skupiny ignorovaných.

Pojala jsem podezření, že některý z těch dobráků, bývalých spolužáků, kteří náhodou mají moje ICQ číslo, ale rozum jim schází, dal tento kontakt k dispozici na nějaký falešný profil do zahraniční erotické seznamky. Pak mám jediné štěstí, že jsem nikdy nenafotila žádné lechtivé fotky, jinak by takových „kamarádů“ toužících po „dirty conversation“, jak se tomuto způsobu komunikace říká, bylo jistě víc.

Téměř vždycky jsem se řadila a řadím buď do kategorie šťastně zadaná nebo jako na začátku tohoto roku single, která nemá na chlapy momentálně ani pomyšlení. V obou případech jsem vždy odmítla prostřednictvím výmluvy, že můj přítel je velmi žárlivý. Většinou pak konverzace přestala a dotyční se začali poohlížet jinde.

Aby nedošlo k omylu, v duchu jistého článku zcela chápu, že bez videa to prostě někdy nejde. Vždyť s nástupem internetu se vizuální uspokojení pomocí nějakého toho lechtivého virtuálního show stalo zcela běžnou součástí našich životů. Světe div se, dokonce pak ani nedochází k vysychání míchy jak se to tvrdí v jistém sitcomu. Navíc o tom „co nám péčko dalo a vzalo“ už jsem psala nejen já, ale vykoukne na vás spousta dalších článků. Ne tolik o uspokojování před webkou, které pozoruje kdosi neznámý na druhém konci zeměkoule.

Abych ozřejmila svůj pohled na věc, prozradím vám tajemství. Myslím, že k dobrému sexu patří hlavně dobrý pocit z vlastního těla. Je to jednoduché. Cítíte se před oním výdobytkem moderní techniky, kterým se tak snadno můžete vyfotit nebo natočit, jako dokonalá a žádoucí hvězda filmů pro dospělé? Pak jen tak dál!

Pokud ale provádíte podobnou aktivitu spíš ze zoufalství, jen zkuste na chvilku vypnout notebook a žít trošku jinak. Navíc ne každý umí skutečně důsledně odlišit „smyslné konverzace“ s kýmsi neznámým od vztahu, protože tato forma kontaktu jednoduše naplňuje i jinou potřebu než sexuální. Ano, stává se tak v případě, že dotyčnému láska prostě chybí natolik, že se dobrovolně stane „obětí  nízkých pudů“ toho druhého jen kvůli strachu ze samoty. Paradoxně si pak sám blokuje možnost navázat právě takový vztah, který hledá.

Kdo mě zná, sám ví, že tak trošku mluvím z vlastní zkušenosti s tím jakou roli v životě hraje sebeúcta, ačkoliv mě o ní připravily spíše jiné životní situace. Proto tvrdím, že minimálně stojí za pokus přetnout bludný kruh a pro jednou napsat: „Tak dnes nemám zájem. Mimo to, svoje ego si takhle … (však víte)“  

Autor: Sandra Švorcová | pondělí 6.8.2012 22:51 | karma článku: 12,25 | přečteno: 1932x
  • Další články autora

Sandra Švorcová

Za blbost se platí

Po delší době jsem opět navštívila Pardubice, a to s nepříliš lákavou vidinou vyřizování administrativy. Jako obvykle mě čekala dvacetiminutová procházka po Třídě míru. A to bych nebyla ženská, aby mi sem tam očko neujelo a neprohlížela si zboží ve výlohách. Oblečení, elektro, knihy... Přitom však dobře vím, že uspokojím právě jen oči a radost si neudělám. Obvykle totiž u sebe jaksi nemám patřičný obnos a můj účet taky zeje prázdnotou. Podobně jako tentokrát, kdy mi obsah peněženky stačí akorát na nákup večeře.

14.7.2013 v 15:48 | Karma: 11,03 | Přečteno: 890x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Dobrou chuť, pokud právě jíte pražskou šunku

Když si někdy chceme dopřát lepší snídani, navštívíme místo hypermarketu pekárnu a řeznictví. Zvláště mužská část rodiny totiž tvrdí, že není nad čerstvý chleba a kvalitní šunku. Třeba tu pražskou, o kterou se v současnosti vedou spory se Slovenskem, Německem a Rakouskem. Konzumenti této lahůdky jsou znepokojení. Euroskeptici jásají, protože jim tato situace přihrála další argument podporující jejich smýšlení.

28.5.2013 v 13:38 | Karma: 11,53 | Přečteno: 667x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Tak tady se to stalo...

Začalo to tak nevinně. Při cestě ze školy mě napadlo, že bych snad na blog opět mohla přidat nějaký svůj důvtipný postřeh. O chvíli později to vypadalo, že je o tématu rozhodnuto. Inu, o kom se mluvívá, nedaleko bývá. S dotyčnou osobou jsem se na nádraží nikdy neviděla, ačkoliv pravděpodobnost setkání byla poměrně vysoká. A najednou: „Jé, ahoj...“ Onen človíček si jistě domyslí a druhým dechem dodávám, že jsem ho nepomlouvala. Nakonec si ale článek o podobných všem tak důvěrně známých příhodách odpustím. Těsně před příchodem domů mě napadla myšlenka zcela jiná, poněkud závažnější.

15.4.2013 v 18:56 | Karma: 7,21 | Přečteno: 346x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Neklepat? Leda na čelo...

Musím se přiznat, že patřím k těm, o kterých platí, že člověk zasvěcený do tajů zdravotnictví bývá nejhorším pacientem. Sem tam však lékaře musí navštívit každý. Asi nejméně příjemné pak pro spoustu lidí bývá čekání. Když jsem se nedávno vypravila na preventivní prohlídku, měla jsem ale celkem štěstí.

6.4.2013 v 14:48 | Karma: 10,24 | Přečteno: 694x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Apríl!

„No, ahoj Honzo, co se děje?“ „Hele velikej průser! Něco je s autem. Museli jsme ho nechat odtáhnout do servisu, asi budem muset domů vlakem...“ „No teda to je bezvadný, kolik to asi bude stát?“ „Ha ha, víš co je dneska za den? Ne, už jsme na cestě a všechno je v pohodě...“

1.4.2013 v 20:58 | Karma: 6,32 | Přečteno: 509x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!