Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

falm

22. 5. 2012 6:19
Jste srdečná

asi jako chladírenské vejce. To i ten Facebook je vřelejší. Ostatně jen vyšinutá osoba si může dát jako hodiny lebku. Vám to připadá jaké? Vtipné, intelektuálské, odlišující se...?

Z Vás Carrie Bradshaw nikdy nebude... soráč.

0 0
možnosti

Saaayush

22. 5. 2012 6:52
Re: Jste srdečná

No vidíte, a já jsem za tu svoji, jak říkáte, vyšinutost ráda. Dokonce pro tuhle vlastnost mají někteří rádi naopak mě. To, že se mi chce svoje pocity sdílet jenom s kým, komu podle mého patří, vůbec neznamená, že bych byla nějak chladná.  Jestli jsem se netrefila zrovna do vašeho vkusu, pak radši než na hodiny s lebkou mrkněte na nějaký profil na FB, kde se to vyjadřováním, o kterém jsem psala, jenom hemží.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS