Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xychteen

14. 5. 2012 11:09
...a autorská práva

:-)

0 0
možnosti

Já_Brtník

13. 5. 2012 23:26
Vážená autorko

Ten problém s kopírováním CD a DVD je v tom, že se jedná o kopii bez ztráty kvality. Při kopírování CC (compact casette) jak se kazety jmenovaly, stejně jako u páskových magnetofonů docházelo ke značnému zkreslení a ztrátě kvality, hlavně ve vyšších frekvencích a k zesilování šumu. Takže taková 6. kopie , tam bylo s bídou poznat, co je to za skladbu. U CD a DVD se stále jedná o bitově identickou kopii ve stejné kvalitě, jako originál, čili dále šiřitelnou, kdežto u analogových nosičů měl člověk, který měl alespoň zbytky sluchu nutnost si udělat kopii z orginálu a nebo měl pech. No a kopírovalo se v reálném čese. Takže kopie CC 90 trvala skutečně hodinu a půl. Kolik kopií si asi nechal líbit majitel originálu. Tak max 10. Kdežto dneska vysmrkne torrent, nechá zapnuté počítadlo a bez jakéhokoliv snažení a ztráty času existuje během dvou hodin klidně i 300 dále šiřitelných kopií v originální kvalitě.

0 0
možnosti

Já_Brtník

13. 5. 2012 23:30
Vážená autorko, dodatek

Kam až to může dojít se dá dokladovat na torrent trackerech, kdy u nejmenovaného US seriálu, den po originálním uvedení na FOX Tv,  nabízí patřičný díl na netu jen přes jeden italský torrent tracker asi tak kolem 4 000 počítačů a do týdne je k dispozici jenom na tomhle trackeru přes 12 000 kopií okamžitě ke stažení. Tito lidé danou epizodu viděli, neplatili a protože ji mají v kompu v HDTV kvalitě s největší pravděpodobností ani nekoupí

0 0
možnosti

romualda

13. 5. 2012 21:26
Vzpomněl jsem si

Hmm, vzpomněl jsem si na to, jak jsem dříve pořád poslouchal rádio a své oblíbené písničky si nahrával na kazetu, často to bylo v mizerné kvalitě....a na jednu velmi oblíbenou (Spice girls - Too much) jsem čekal snad i třičtvrtě roku, než se ji uráčili zahrát, bylo to v roce 1999. Naštěstí je už to minulost, dotedka ale mám 17 kazet s nahrávkami z rádii a vyhazovat se mi je nechce, byť už si je dávno nepřehrávám.

0 0
možnosti

Saaayush

13. 5. 2012 21:31
Re: Vzpomněl jsem si

Jo na ten song si taky vzpomínám. Však jsem si taky chtěla nechávat česat culíky jako Emma, ale bohužel jsem neměla na to dost dlouhé vlasy. Jinak tady je link... http://www.youtube.com/watch?v=_4VoZ6afztc&ob=av2e

0 0
možnosti

ikaika

13. 5. 2012 20:38
Re: ...

karmaR^

0 0
možnosti

Saaayush

13. 5. 2012 21:00
Re: ...

Děkuju :-)

0 0
možnosti

Chytry.Levicak

13. 5. 2012 17:52
autorko

a kdy podle Vás přišly ty CD?? To jste ještě nebyla na světě

0 0
možnosti

Saaayush

13. 5. 2012 18:41
Re: autorko

Je to tak, CD skutečně existruje o něco déle než těch 22 let co už běhám po světě (třeba podle Wikipedie o celých 10 let). V ČR bych tipla, že se tahleta hudební revoluce ve velkém začla odehrávat po revoluci sametové. Jen tak namátkou, my si pořídili CD přehravač zhruba v době kdy se narodil můj bratr (1994). A proč je vlastně tak důležité, kdy CD začala nahrazovat kazety? Myslím si, že tomu, co se dělo pak, by se vyhnout nedalo...

0 0
možnosti