Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Sidonie_11

21. 2. 2011 16:43
Zajímavý web...

Dívala jsem se tam na svou bývalou praktickou doktorku a až jsem zírala, jak se tam ty názory rozcházejí - jedni ji vychvalují, druzí naopak poněkud kritizují (bohužel se musím řadit mezi ty druhé, proto jsem od ní taky odešla...). Na mého bývalého ortopeda je tam ale samá chvála a je fakt, že byl výborný a docela dost mě mrzí, že odešel do zahraničí, i když termín objednání se nikdy nevešel do nejbližších 2 měsíců (pokud se nejednalo o kontrolu)...

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

24. 2. 2011 21:53
Re: Zajímavý web...

Oni i pacienti jsou různí, takže není divu že jeden je spokojen a druhý ne. Některý pacient  chce, aby mu doktor vysvětlil co mu je, jak a proč ho tak bude léčit, jiný pacient hlavně chce, aby mu "paní doktorka předepsala ten úžasný prášek o kterým mluvila paní Vomáčková, jak jí po něm za dva dny úplně zmizely ty fleky na nohách". Paní doktorka co přání promptně vyhoví je prostě úžasná...

0 0
možnosti
Y

Yarda.

21. 2. 2011 16:36
Je otázka kdo hodnotí a podle čeho.

Kdysi jsem slyšel o jedné lékařce z úst jejích kolegů co je to za nemehlo, že na co sáhne, to zvorá, tak ji raději nepustí k semostatné práci, akorát se vykecává s pacienty. A od mého známého jsem slyšel, jaká je to výborná lékařka, že se mu věnovala a všechno mu vysvětlila.

0 0
možnosti
BP

pavelthelong

21. 2. 2011 14:56
neco tu nesedi

citat  "V té době sice předepisování antibiotik na běžnou chřipku nebylo

považováno za tak velké pochybení, ale opakování této chyby zřejmě

výrazně přispělo k tomu, že jsem v pěti letech měla těžký zápal plic" Snazil jsem se najit neco na podporu teto divoke teorie a krome http://en.wikipedia.org/wiki/Healthcare-associated_pneumonia jsem nenasel nic.Pana otce se autorka zeptat nemuze, to je stomatolog a nepatri to do jeho oboru. Osobne se domnivam, podavanim antibiotik (i neindikovane podani) nemuze provokovat vznik pneumonie. Howg.

0 0
možnosti
IV

Abyta

21. 2. 2011 16:16
Re: neco tu nesedi

Pan otec, jak lékaře nazýváte a podceňujete jeho odborné znalosti, zřejmě správně dceři vysvětlil, že na virová onemocnění, jako je chřipka, antibiotika nefungují. Užívání antibiotik bez zjištěné bakteriální infekce vedou k rezistenci - odolnosti mikrobů vůči antibiotiku. Tudíž, když nastal skutečný problém a dívenka potřebovala antibiotika k vyléčení zápalu plic, již nefungovala. Pokud jste tuto informaci na wikipedii nenašel, dovolte, abych Vám ji tu předložila já a vyvrátila, že se jedná o divokou teorii, jak jste celou situaci nazval. Bohužel jde o velice závažný problém dnešní doby. Pokud se chcete dozvědět více, zadajte si do vyhledávače pojem - antibiotická rezistence.

0 0
možnosti
S

skrbling

21. 2. 2011 13:54
Web Znamylekar bych nepřeceňoval

Funguje to, ale ne vždycky spolehlivě. Lidé mají tendenci si spíš stěžovat než chválit a někdy píší příšerné bludy. Obecně je to určitě slušný zdroj informací, je ale nutné brát to s nadhledem, zejm. pokud nejsou názory jednoznačné.

0 0
možnosti
S

sn63

21. 2. 2011 14:00
Re: Web Znamylekar bych nepřeceňoval

souhlasím nehledě na to že i každý lékař si může napsat komentář na sebe i kolegu . I když je pravda že co já znám lékaře tak reakce na ně většinou  sedí.

0 0
možnosti
LV

Kordoba

21. 2. 2011 13:49
Stomatolog

Mam podobnou zkusenost s timto webem (http://www.znamylekar.cz). Bohuzel jednu docela spatnou a to prave se stomatologem. Prestehovala jsem se a ten muj stomatolog byl jediny v okoli, ktery me vzal. Ted uz taky vim proc... na tom webu ma nejhorsi hodnoceni jake je mozne... dopracoval se uz na -100% 8-o Nastesti jsem se vcas vzpamatovala a odesla k stomatologovi soukromemu... Ale ted uz bych si urcite predem zjistila, co je dotycny lekar zac...

0 0
možnosti
A

Akire

21. 2. 2011 13:09
web o kterém se zminujete znám,

také jsem si pro zajímavost prohlédla hodnocení a komentáře "mých"lékařů a názory jiných jejich pacientů korespondují is mou zkušenosti-tím více tomuto webu věřím.Potřebovala jsem pro syna ortopeda, nechtěla jsem zaklepat na první ordinaci a hledala jsem podle hodnocení jiných. Mnoho negativních hodnocení právě lékařů s touto odborností mě až zarazilo.Lékaře jsem nakonec vybrala, i když je od našeho bydliště daleko, nemůžu si ho vynachválit.

0 0
možnosti
JH

jahl

21. 2. 2011 13:06
Já to takhle nehodnotím,

beru to vyloženě subjektivně. Do 55 let jsem s lékaři příliš do styku nepřišel. Potom jsem se ocitl několikkrát v nemocnici, tam jsem se stal svědkem mrhání veřejnými prostředky na vysoké úrovni. Mám problémy s tepnama dolních končetin. Jednalo se jednoduchý zákrok, zavedením katetru do tepny a jejímu rozšíření. V jednom ústavu se jim to 4x za sebou nepovedlo. Samozřejmě si za zákrok nechali zaplatit. Já jako pracovník soukromé firmy si toto nemohu dovolit, pracuji v podobném oboru, ale jedná se o stroje, jako technický diagnostik, vyúčtovat mohu až ten zákrok, který se povede. Proto jsem odešel do soukromé nemocnice, kde se to povedlo napoprvé. Stejně jsem postupoval u praktického i zubního lékaře.

0 0
možnosti
KM

martinova

21. 2. 2011 21:39
Re: Já to takhle nehodnotím,

Nevěěřím vám, že jste ten zákrok hradil - ten je kryt ze zdrav.pojištění.

0 0
možnosti
V

vzdyt_to_rikam

21. 2. 2011 12:45
ano ano

Např. moje již bývalá gyndařka dr.Iva Piková tam má asi nejhorší hodnocení široko daleko, ale bohužel byla jediná, kdo bych ochotný mě vzít. Už k ní nechodím, ale muselo mě to stát skoro život (sepse po neodhaleném zamlklém těhotenství), abych se dostala do nemocnice a tam uprosila jiného lékaře, který má zároveň ambulanci, aby mě vzal k sobě. I touto cestou varuju před touhle čarodějnicí. Jenže co má člověk dělat, když nemá známosti a nikdo ho nevezme.

0 0
možnosti
KB

kebab

21. 2. 2011 12:44
Hodnocení chování nebo léčby?

Zhodnotit chování lékaře je snadné, ale jak je to s jeho způsobem léčby? Pokud bych měl třeba zlomenou ruku nebo něco, tak je jasné jak by měl postupovat. Ale co když jde o dlouhodobou nemoc, u které není léčba snadná / rychlá? Jak poznat, že ten lékař za moc nestojí? Vyléčí vás za několik let, mezitím zaplatíte spoustu léků / poplatků a řekne vám, že tak by to dopadlo u každého lékaře. Co kdybych chodil k jinému a byl vyléčený za pár měsíců? Mám pocit, že pokud člověk sám nemá dostatečné znalosti z medicíny, tak může leda tak hodnotit chování toho doktora :-/

0 0
možnosti
IB

isabell

21. 2. 2011 13:27
Re: Hodnocení chování nebo léčby?

On i psychický stav pacienta má vliv na průběh jeho nemoci, zvláště nějaké vleklé, takže chování lékaře k němu je myslím dost podstatná součást léčení ;-)

0 0
možnosti
TX

Tomas_X7

21. 2. 2011 12:24
Antibiotika na chřipku

Vážená slečno, antibiotika sice skutečně nezabíjejí viry, které chřipku způsobují, tudíž poslat antibiotika pouze proti samotné virové infekci je chyba hned čtyřnásobná, tedy neúčinnost léčby, vyhazování peněz, zbytečné riskování vedlejších infekcí a někdy vymlácení užitečných bakterií (např. střevních), nicméně virus chřipky a další respirační viry zničí fungující sliznici v dýchacích cestách včetně její samočistící schopnosti, sliznici, která je významnou složkou imunity. Všudypřítomné bakterie při oslabení chorobou a poničení slizniční bariéry se snadno množí v těch troskách a cárech sliznice a můžou výrazně prodloužit trvání chřipky tím, že způsobí druhou vlnu nemoci, tedy bakteriální zánět průdušek až bakteriální zápal plic, někdy třeba bakteriální zánět hrtanu, dutin atd. A to už se antibiotiky léčit má. Samozřejme čím dříve, tím lépe.

0 0
možnosti
TX

Tomas_X7

21. 2. 2011 12:27
Re: Antibiotika na chřipku

Víte zcela určitě, že vám paní doktorka nedávala antibiotika proto, že už při poslechu plic, či prodloužení horeček či dle charakteru kašle zdálo, že ty bakterie už se ve vašich ctěných průduškách utrhly ze řetězu? Na to neexistuje dokonalé pravidlo kdy ještě ne a kdy už ano, na to lékaři mohou mít oprávněně různý názor a různé zkušenosti a u každého pacienta je to jiné, jeden to zvládne bez antibiotik všechno, u druhého jsou antibiotika menší zlo. Zastavit další devastaci průdušek bakteriemi není zas tak špatný nápad a víte jak dlouho se restauruje sliznice dýchacích cest do normy? Až řádově měsíce! Netvrdím, že ona paní doktorka nedělala chybu, ale prosím opatrně v jednoduché logice!

0 0
možnosti