Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Rosaunde Pilcher, tentokrát (pro změnu) v bílém

Další noční co s ním sloužím. Procházíme potemnělou chodbou. „Pojď na sesternu. Rád bych si s tebou o něčem promluvil…“ Cosi visí ve vzduchu. Že by hádka? To už asi nevydýchám. Proč do mě rýpe ale zároveň si spolu rozumíme?

„Dávej bacha na to jak se chováš k panošům který ti nesedí.“

„Ty děláš jako bych byla neschopná“

„Hele, neurážej se a nebuď vztahovačná. Nebo si myslíš, že tě nemám rád? To bych s tebou snad ani nepromluvil. Když ti řeknu, že jsi někdy až moc náročná na lidi, neznamená to, že bych si tě jako člověka nevážil. Jestli chceš, tomu kdo ti tyhle bludy vsugeroval bych třeba i jednu ubalil“

„Věříš, že ani nemusíš? Občas mi trvá, než mi některé věci dojdou. Třeba že to co jsi mi teď řekl není nic proti mně. Že si jen nezvyšuješ sebevědomí a neléčíš si na mě frustraci z toho že nemůžeš najít holku podle svejch představ“

„Myslíš, že se mi chce hledat? Co ty víš, třeba jsem ji právě našel“

„Teda jestli je to tak jak si myslím, pak je to to nejdivnější vyznání lásky na světě“

„Opravdu? A jak vypadá podle tebe normální“

 

„Miluju tě, protože mi otevíráš obzory místo abys je smršťoval na byt práci nakupování a víkendové akce. Miluju tě, protože místo abys mě kritikou svazoval najednou mě osvobozuješ. Miluju tě, protože když mi něco vytkneš, přidáš k tomu i víru v to, že se můžu změnit.“

 

Rty se něžně přiblížily k sobě. V tu chvíli mi po celém těle proběhlo příjemné mrazení. Naše jazyky se setkaly a po chvíli jsem už jen cítila sílu toho neuvěřitelného okamžiku. Ten polibek trval snad celou věčnost, ale stále jako bych se ho nemohla nabažit ani já ani ON.

 

Do ticha se ozve budík. Sen končí, je na čase, abych se ještě rozklepaná vypotácela z postele. Teda to byla síla! Kolikrát jsem si ale vzpomněla na nádherné smíření sama se sebou nebo některý z podobně výjimečných polibků, které jsem zažila ve skutečnosti? Nebylo jich málo, tak proč je vzpomínka na citové úrazy, o které jsem taky neměla nouzi, zpravidla předběhne?

Autor: Sandra Švorcová | čtvrtek 21.7.2011 1:57 | karma článku: 7,57 | přečteno: 1229x
  • Další články autora

Sandra Švorcová

Za blbost se platí

Po delší době jsem opět navštívila Pardubice, a to s nepříliš lákavou vidinou vyřizování administrativy. Jako obvykle mě čekala dvacetiminutová procházka po Třídě míru. A to bych nebyla ženská, aby mi sem tam očko neujelo a neprohlížela si zboží ve výlohách. Oblečení, elektro, knihy... Přitom však dobře vím, že uspokojím právě jen oči a radost si neudělám. Obvykle totiž u sebe jaksi nemám patřičný obnos a můj účet taky zeje prázdnotou. Podobně jako tentokrát, kdy mi obsah peněženky stačí akorát na nákup večeře.

14.7.2013 v 15:48 | Karma: 11,03 | Přečteno: 890x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Dobrou chuť, pokud právě jíte pražskou šunku

Když si někdy chceme dopřát lepší snídani, navštívíme místo hypermarketu pekárnu a řeznictví. Zvláště mužská část rodiny totiž tvrdí, že není nad čerstvý chleba a kvalitní šunku. Třeba tu pražskou, o kterou se v současnosti vedou spory se Slovenskem, Německem a Rakouskem. Konzumenti této lahůdky jsou znepokojení. Euroskeptici jásají, protože jim tato situace přihrála další argument podporující jejich smýšlení.

28.5.2013 v 13:38 | Karma: 11,53 | Přečteno: 667x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Tak tady se to stalo...

Začalo to tak nevinně. Při cestě ze školy mě napadlo, že bych snad na blog opět mohla přidat nějaký svůj důvtipný postřeh. O chvíli později to vypadalo, že je o tématu rozhodnuto. Inu, o kom se mluvívá, nedaleko bývá. S dotyčnou osobou jsem se na nádraží nikdy neviděla, ačkoliv pravděpodobnost setkání byla poměrně vysoká. A najednou: „Jé, ahoj...“ Onen človíček si jistě domyslí a druhým dechem dodávám, že jsem ho nepomlouvala. Nakonec si ale článek o podobných všem tak důvěrně známých příhodách odpustím. Těsně před příchodem domů mě napadla myšlenka zcela jiná, poněkud závažnější.

15.4.2013 v 18:56 | Karma: 7,21 | Přečteno: 346x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Neklepat? Leda na čelo...

Musím se přiznat, že patřím k těm, o kterých platí, že člověk zasvěcený do tajů zdravotnictví bývá nejhorším pacientem. Sem tam však lékaře musí navštívit každý. Asi nejméně příjemné pak pro spoustu lidí bývá čekání. Když jsem se nedávno vypravila na preventivní prohlídku, měla jsem ale celkem štěstí.

6.4.2013 v 14:48 | Karma: 10,24 | Přečteno: 694x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Apríl!

„No, ahoj Honzo, co se děje?“ „Hele velikej průser! Něco je s autem. Museli jsme ho nechat odtáhnout do servisu, asi budem muset domů vlakem...“ „No teda to je bezvadný, kolik to asi bude stát?“ „Ha ha, víš co je dneska za den? Ne, už jsme na cestě a všechno je v pohodě...“

1.4.2013 v 20:58 | Karma: 6,32 | Přečteno: 509x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...