Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Najdeš tam co hledáš? Možná i něco navíc

Prosím, neukamenujte mě hned po přečtení další věty. Veřejně přiznávám, že čtu „ty stupidní magazíny pro ženy“. Nestydím se za to. Jen si sem tam ráda přečtu něco, nad čím nemusím příliš přemýšlet. Jedním z oblíbených témat článků jsou tu kromě módy samozřejmě i chlapi. Právě takto jsem se dozvěděla i o obavě, kterou někteří údajně mají mít. „Co když můj kolega (kamarád, konkurent...) bude mít na internetu lepší reputaci než já? Čím víc toho najdou při zadání svého jména do Googlu, případně vyskočí-li jejich stránka po zmáčknutí volby Zkusím štěstí, tím víc jim stoupne sebevědomí. Netuším, co je na tom pravdy, avšak sama si taky občas s Googlem trošku hraju.

Raději než své jméno, u kterého se zpravidla objeví pouze odkaz na můj blog však prověřím někoho z okolí. Už jsem tu psala o důkladném prolustrování lékařů. Poté, co jsem si přečetla zajímavý článek od svého bývalého spolužáka jsem se dala do hledání lidí, se kterých jsem přišla do kontaktu právě ve škole. Co jsem zjistila? Předem upozorňuji, nebylo to nic povzbudivého...

Ale pěkně popořádku. Stimulem pro tuto pátrací akci pro mě byl tento článek: http://babickazvolska.blog.idnes.cz/c/181572/Ukaz-ksicht-srabe.html Přezdívka druhého zmiňovaného diskutéra mi byla podezřele povědomá. Tím spíš, že člověk, kterého považuju za Olgoje Chorchoje, protože měl stejný nick na ICQ, dokázal psát na internet, byť bez Bondovského trojčíslí, podobné rozumy jako ty, které zmiňuje autorka článku. V neposlední řadě urazil na svém profilu mě a mého kamaráda.

Zřejmě si milý kolega, jehož jméno logicky neuvádím a neuvedla bych i kdyby moje podezření bylo stoprocentně potvrzené, myslel, že jeho profil nenajdu, když mě bude urážet jen ve svojí třídě na Spolužácích. Skoro by mu to vyšlo, kdybych nepotřebovala kontakt na jednoho ze svých spolužáků ze semináře, který studuje medicínu. V neposlední řadě jsem znala heslo právě díky hodinám, které jsem měla s některými žáky oné třídy společné. Stejně tak bych ho jistě nepoznala ani tady, ačkoliv svými výlevy naštěstí nezaplavoval diskuse pod mými články. Ovšem ani anonymita internetu není nekonečná.

Když jsem totiž na stránky jeho třídy zhruba po půl roce znovu, zjistila jsem, že si změnil jak nick na ICQ tak i profil. Poté, co jsem mu právě prostřednictvím onoho komunikačního kanálu s kytičkou napsala, že o jeho urážkách vím a četla jsem i další komentáře na internetu, zjistil, že opravdu nebyl neodhalitelný. Zřejmě mu poté došlo, že bych po něm mohla chtít to, čeho by nejspíš žádný anonymní „hrdina“ nebyl schopný. Říct mi do očí tak, jak mě na Spolužácích nazval.

Podotýkám, že nevím, jestli jsou oba Olgojové jedna a tatáž osoba. Proto prosím berte tento článek spíš jako hypotetickou úvahu na téma diskutéři a urážky na internetu. Jako model člověka, který tu zvrací pod články různých autorů svoje „jediné správné názory“. Jako varování, že vše co napíšete může být použito proti vám, protože jakékoliv vaše slovo vás může kdykoliv dohnat. Jedinou obranou proto je přemýšlet i předtím než ztratíte filtr mezi mozkem a prsty. Kdyby se totiž moje podezření potvrdilo, byl by Olgoj už druhý člověk, kterého jsem vystopovala, protože u jiného „hrdiny“ jsem už jeho totožnost skutečně odhalila. Ve „stupidních magazínech pro ženy“ je ale naštěstí spousta rad co udělat když vás naštve chlap...

Autor: Sandra Švorcová | sobota 12.3.2011 16:05 | karma článku: 7,25 | přečteno: 1562x
  • Další články autora

Sandra Švorcová

Za blbost se platí

Po delší době jsem opět navštívila Pardubice, a to s nepříliš lákavou vidinou vyřizování administrativy. Jako obvykle mě čekala dvacetiminutová procházka po Třídě míru. A to bych nebyla ženská, aby mi sem tam očko neujelo a neprohlížela si zboží ve výlohách. Oblečení, elektro, knihy... Přitom však dobře vím, že uspokojím právě jen oči a radost si neudělám. Obvykle totiž u sebe jaksi nemám patřičný obnos a můj účet taky zeje prázdnotou. Podobně jako tentokrát, kdy mi obsah peněženky stačí akorát na nákup večeře.

14.7.2013 v 15:48 | Karma: 11,03 | Přečteno: 890x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Dobrou chuť, pokud právě jíte pražskou šunku

Když si někdy chceme dopřát lepší snídani, navštívíme místo hypermarketu pekárnu a řeznictví. Zvláště mužská část rodiny totiž tvrdí, že není nad čerstvý chleba a kvalitní šunku. Třeba tu pražskou, o kterou se v současnosti vedou spory se Slovenskem, Německem a Rakouskem. Konzumenti této lahůdky jsou znepokojení. Euroskeptici jásají, protože jim tato situace přihrála další argument podporující jejich smýšlení.

28.5.2013 v 13:38 | Karma: 11,53 | Přečteno: 667x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Tak tady se to stalo...

Začalo to tak nevinně. Při cestě ze školy mě napadlo, že bych snad na blog opět mohla přidat nějaký svůj důvtipný postřeh. O chvíli později to vypadalo, že je o tématu rozhodnuto. Inu, o kom se mluvívá, nedaleko bývá. S dotyčnou osobou jsem se na nádraží nikdy neviděla, ačkoliv pravděpodobnost setkání byla poměrně vysoká. A najednou: „Jé, ahoj...“ Onen človíček si jistě domyslí a druhým dechem dodávám, že jsem ho nepomlouvala. Nakonec si ale článek o podobných všem tak důvěrně známých příhodách odpustím. Těsně před příchodem domů mě napadla myšlenka zcela jiná, poněkud závažnější.

15.4.2013 v 18:56 | Karma: 7,21 | Přečteno: 346x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Neklepat? Leda na čelo...

Musím se přiznat, že patřím k těm, o kterých platí, že člověk zasvěcený do tajů zdravotnictví bývá nejhorším pacientem. Sem tam však lékaře musí navštívit každý. Asi nejméně příjemné pak pro spoustu lidí bývá čekání. Když jsem se nedávno vypravila na preventivní prohlídku, měla jsem ale celkem štěstí.

6.4.2013 v 14:48 | Karma: 10,24 | Přečteno: 694x | Diskuse| Ostatní

Sandra Švorcová

Apríl!

„No, ahoj Honzo, co se děje?“ „Hele velikej průser! Něco je s autem. Museli jsme ho nechat odtáhnout do servisu, asi budem muset domů vlakem...“ „No teda to je bezvadný, kolik to asi bude stát?“ „Ha ha, víš co je dneska za den? Ne, už jsme na cestě a všechno je v pohodě...“

1.4.2013 v 20:58 | Karma: 6,32 | Přečteno: 509x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.